البوم احیا نامه به زودی از گروه رپ احیا(با حضور پویا فستر و دکتر kok(
نوشته شده توسط : بهنام شریعتی

گروه احیا بالاخره دست به کار شدند و البومی را شروع کردند که با همکاری پوریا فستر و دکتر کی او کی انجام میشود.این البوم شامل 5 یا 6 اهنگ است و تا اواخر امسال منتشر خواهد شد.

وقتی با مهران صحبت میکردم که احیا نامه شاید شبیه زاخار نامه باشد و تقلید محسوب شود او گفت که از اعضای گروه  زدبازی اجازه گرفته و اهنا هم او را تشویق به انتخاب این اسم کرده اند.

در ادامه دست نوشتی از مهران:

درباره تولد وسن و سال خودتون میدونید.پس حاشیه نمیرم.همتون رو دوست دارم واز همینجا به همتون سلام میکنم.شاید اهنگای اولم رو وقتی میشنوید حرفام رو به حرفاهای شاهین نجفی و استایلم رو به هیچکس تشبیه کنید ولی امیدوارم به من به چشم شاهین یا سروش نگاه نکنید.من خودمم .من مهران هستم نه وجودی دیگر.من به استادان خود جسارت نمیکنم ولی سبک من با انان متفاوت است .در ضمن به ما کمنک کنید تا پیشرفت کنیم.

برای البوم جدیدمان به یک رپر با استایل شبیه ام جی نیاز داریم امیدوارم اگه این استایلو دارید بهم خبر بدید.





:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: